1 - راهنمای خرید فرش

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن

سیرتا پیاز فرش ماشینی

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن، ست کردن فرش با فضای سفید ، ست کردن فرش با مبلمان و انتخاب رنگ مبل و فرش مهم‌ترین بخش دکوراسیون داخلی است؛ به همین دلیل برای انتخاب این دو باید نهایت وسواس را به خرج دهید تا نمایی بی‌نظیر را در منزل خود ایجاد کنید.

 

فرش می تواند یکی از سخت ترین انتخاب های قسمت دکوراسیون باشد زیرا موارد زیادی را باید با هماهنگ کردن آن در نظر گرفت و بعضا انتخاب رنگ فرش  سخت ترین تصمیم برای دکوراسیون اتاق است .

 

تجسم فرش در یک مکان  بزرگ می تواند کاردشواری باشد ، به ویژه هنگامی که شما نیاز به انتخاب از یک نمونه کوچک دارید. رنگ فرش ممکن است تأثیر بسزایی در ظاهر نهایی دکوراسیون منزل داشته باشد.

 

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و پرنور

 

انتخاب فرش مورد دلخواه

با انتخاب فرش متناسب  اتاق ها می توانید زندگی و  روح را به محیط خانه ی خود هدیه دهید . شما می توانید دکوراسیون خود را با انتخاب فرش هایی در اندازه ها و رنگ های مناسب منزل خود تکمیل کنید.

 

انتخاب فرش برای همه اتاق ها تعیین کننده ی  یکپارچگی  داخل دکوراسیون است. انتخاب فرش ، سبک داخلی  خانه ی  شما را آراسته تر می کند ، رنگ و نورپردازی خانه شما ، ضروری ترین قسمت مبلمان منزل شما هستند.

 

آخرین  پیشنهادی که می تواند زیبایی خانه شما را با مبلمان و پرده ها هماهنگ سازد یک فرش اصیل ایرانی است که ما شرکت تندیس خاطره را برای خرید انواع فرش ماشینی به شما پیشنهاد می کنیم .

 

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و زیبا

دکوراسیون فرش

شما می توانید با تکمیل دکوراسیون خود با انتخاب فرش هایی در اندازه ها و رنگ های مناسب از شرکت تندیس خاطره که در راس دکوراسیون و وسایل خانه هستند را هنگام چیدمان  خانه جدید خود باید به آنها توجه کنید تا ظاهری شیک به خانه خود ببخشید.

 

نباید این نکته را دست کم گرفت که پر زرق و برق ترین خانه ها و چشم گیرترین مبلمان تنها با انتخاب فرش هایی که مکمل دکوراسیون خانه هستند ارزش واقعی خود را خواهند یافت.

 

از آنجا که هر قطعه ای که در دکوراسیون منزل استفاده می شود باید از یک رنگ ، بافت و سبک باشد ، انتخاب فرش هایی که مناسب حال و هوای دکوراسیون شما است  تاثیر بسزایی بر روح و روان شما دارد .

 

توصیه می شود فرش هایی در خانه هایی که مبلمان و پرده های آنها به سبک مدرن  است و  دارای ابعاد و نقوش هندسی است  ، از نظر هماهنگی دکوراسیون کف اتاق را نمی پوشاند. برای خانه های مبله کلاسیک و آوانگارد ، مدل های فرش با خطوط کلاسیک و طرح های گل برجسته برای  شکیل کردن دکوراسیون مناسب خواهد بود.

 

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و سفید

 فرش وینتیج

طرح وینتیج یکی از فرش های توصیه شده و مورد علاقه  ی افراد  آنتیک پسند است که می توانید نمونه های آن را در فروشگاه تندیس خاطره پیدا کنید.

 

اگر دیوارهای سفید دارید ، کاملا با دکوراسیون منزل شما متناسب است. این نوع فرش ها پس زمینه ی  گرم و خامه ای دارد . الگو  و نقشه ی خاص و آنتیکی دارد اما بد ترکیب و زشت  نیستند.

 

در الگوی های خاکستری و تیره  نیستند ، بلکه بیشتر ترکیب  رنگ های روشن  و مات طراحی شده اند . رنگ ها به زیبایی با هم ترکیب می شوند و ظاهری ملایم به  نقشه می دهند. احساس یکنواختی  و در عین حال لطافت به ما می دهد .

 

نحوه ست کردن فرش با فضای روشن خانه

فرش مناسب منزل

در مورد انتخاب فرش مناسب ، هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد زیرا متغیرهای باید در نظر گرفته شود. بخاطر اینکه ، برخی نکات کلیدی مانند انتخاب فرش بر اساس  دکوراسیون و نور اتاق ، وجود دارد .

 

به عنوان مثال ، یک فرش برنزه ممکن است برای اتاق نشیمن مناسب تر از یک رنگ روشن مانند آبی و زرد باشد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید میزان نوری است که  اتاق  دارد .

 

همچنین اگر چندین پنجره دارید که نور خورشید را در اتاق خواب شما می دهد  ، یک فرش کرم ، روشن تر به نظر می رسد.

 

 نحوه ست کردن فرش با فضای روشن , نحوه ست کردن فرش با فضای روشن خانه , نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و پرنور , نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و درخشان , نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و دیوارهای سفید , نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و ساده , نحوه ست کردن فرش با فضای روشن و پرنور

خرید فرش روشن

شما می توانید یک فرش رنگ روشن را در یک اتاق با دیوار  و دکوراسیون کدر و تاریک  انتخاب کنید تا بزرگتر و دنج تر به نظر برسد. اما به خاطر داشته باشید که رنگ های تیره با جذب نور بالا  بسیار  هماهنگ است  و باعث می شوند اتاق کوچکتر به نظر برسد .

 

نکته مهم دیگر انتخاب رنگ فرش است که مبلمان و طرح موجود شما را تکمیل کند . به عنوان مثال ، اگر مبل راحتی دارید که می خواهید برجسته جلوه کند  ، یک فرش با رنگ خنثی انتخاب کنید که توجه مهمان را از مبلمان کاسته نکند .

فهرست مطالب

 

 

 

 

 

 

 

فرش کاشان

سخن پایانی

 شما میتوانید با انتخاب فرش هایی با طرح های متنوع و مدرن شرکت فر شتندی خاطره به طبقه خود جلوه ای هنری ببخشید. رنگ های خنثی یک بروزرسانی مدرن برای طراحی  تحت تأثیر دکوراسیون ارائه می دهند.  شرکت تندیس خاطره اندازه های مختلفی با توجه به فضای زندگی شما را موجود دارد.همچنین جهت مشاوره رایگان خرید فرش و ثبت سفارش و خرید با کارشناسان ما با شماره زیر تماس بگیرید.

 

 

, , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.