1 - راهنمای خرید فرش

پرفروشترین فرش های کاشان

فرش ماشینی

پرفروشترین فرش های کاشان

پرفروشترین فرش های کاشان ،قالی روح هر خانه ایرانی است و زیبایی خانه فقط با آن تکمیل می شود . به عبارت دیگر قالی اساس طراحی خانه است و همه چیز بعد از آن می آید . در حقیقت وقتی فرشی را برای یک اتاق انتخاب می کنیم ، رنگهای اصلی اتاق و یا بهتر بگوییم چیدمان کلی اتاق را تعیین کرده ایم . چه بسا بهترین راه چیدمان دکوراسیون خانه خرید فرش در ابتدا و سپس خرید مبلمان و وسایل دیگر است .

۱- فرش ماشینی پر فروش

در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که بهترین و پر فروش ترین فرش ماشینی جز کدام دسته بندی محسوب می شوند . که شما می توانید ان را در ادامه مطالعه و مشاهده کنید .

۱-۱- رنگ فرش ماشینی

اگر بیشتر طرفدار ایجاد هارمونی در دکوراسیون خود هستید از رنگهای مکمل استفاده کنید و چنانچه طرفدار کنتراست هستید ، از رنگهای متضاد باید استفاده کنید . در دکوراسیون مدرن بهتر است از رنگهای لاکی ، گردویی و سرمه ای بیشتر استفاده شود . بهترین رنگ فرش ( جدا از بالا بودن میزان فروش آن ) سرمه ای است . رنگ سرمه ای تاثیر بسیار آرام بخشی داشته و حتی در موقع بیماری و احساس خستگی نیاز به این رنگ بیشتر می شود .

پرفروشترین فرش های کاشان

پرفروشترین فرش های کاشان

۱-۲- طرح های پرفروش فرش ماشینی

با اینکه علاوه بر مدلها و نقشهای بسیار متنوع ، سلیقه ها نیز بسیار متنوع شده ، با این حال نقشه های سنتی که دارای ترنج و محراب هستند زیبایی همیشگی دارند . و اگر این نقشه ها در زمینه سرمه ای و لاکی بکار روند که باز زیبایی دوچندان دارند .

۱-۳- تعداد شانه های پرفروش فرش ماشینی

طبق آمار بدست آمده تولید محصولات فرش ماشینی در سال ۱۳۹۶ تغییرات زیادی داشت. به عبارتی بیشترین تنوع قالی در چند سال اخیر در سال ۹۶ اتفاق افتاد. تولید فرشهای ۱۲۰۰ شانه، نقشه های جدید در ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه و فرشهای گل برجسته از زیباترین فرشهای سال گذشته بودند. با اینکه امسال سیل عظین فرشهای طرح ترکیه با رنگهای بسیار روشن و گلهای برجسته وارد بازار شد، ولی خیلی مورد استقبال عامه مردم قرار نگرفت.

قشر عظیمی از ایرانیان مصرف کننده فرشهای ۷۰۰ شانه هستند و بعد از آن ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه. در پایان سال ۹۶ پرفروش ترین نقشه ” حوض نقره سرمه ای” بود و بعد از آن نقشه های افشان سلطنتی، باغ ارم، ستاره و خشتی. اکثر نقشه های نامبرده هم در بافت ۷۰۰ شانه انجام می شوند و هم ۱۰۰۰ شانه .

مقالات بیشتر

خرید آنلاین فرش ۱۲۰۰شانه

فرش سرمه ای

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.