1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

پیج فرش کاشان

خرید فرش 150شانه تراکم4500

پیج فرش کاشان

پیج فرش کاشان خرید فرش ماشینی ارزان از اولین اهداف خرید فرش برای هر فردی می باشد. با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم و خرید این کالای اساسی، پیدا کردن یک فرش ماشینی با کیفیت و درعین حال ارزان بسیار مهم است . در بازار فرش ماشینی همیشه رقابتی تنگاتنگ وجود داشته و فروش فرش ماشینی با قیمت مناسب باعث جذب مشتری بیشتری شده است. مقدار بالای فروش قالی نوعی سود خالص برای کارخانه طلقی می شود و هر کارخانه داری به دنبال روشی برای عرضه مستقیم فرش با قیمت کارخانه می باشد.

عوامل زیادی بر روی قیمت قالی های ماشینی تاثیر گذار هستند که شامل نوع دستگاه بافنده فرش، نوع مواد اولیه فرش، مراحل اهار و تکمیل فرش، وجود واسطه ها و برند تولید کننده قالی است.

 

پیج فرش کاشان

دستگاه بافنده در کیفیت فرش ماشینی تاثیر گذار است و از اصلی ترین دلایل تفاوت قیمت انواع فرش ماشینی محسوب می گردد. گرانترین فرش های ماشینی با دستگاه های فوق پیشرفته توید می شوند و همین بافت فرش با تراکم بالا باعث بالا رفتن قیمت فرش می شود. قالی های ۵۰۰ شانه به دلیل بافت با دستگاه های بافت قدیمی از قیمت کمتری برخوردارند و به طبع کیفیت پایین تری نیز دارند.

هرچند مواد اولیه در فرش های تراکم بالا یکسان ست ولی بازهم این تعداد شانه و تراکم است که قیمت فرش ماشینی را تعیین می کنند. در حال حاضر قالی های ماشینی تراکم بالا در انواع: فرش ماشینی هزار شانه، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تولید و عرضه می شوند.

پیج فرش کاشان بافت فرش با تعداد شانه و تراکم بالا بروی میزان مصرفی مواد اولیه و نخ خاب نیز تاثیر گذاشته و به همین خاطر فرش های تراکم بالا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. نخ خاب در ارزانی و گرانی فرش ماشینی بسیار موثراست و این الیاف هستند که بیشتر حجم یک قالی ماشینی را تشکیل می دهند.

 

خرید فرش ماشینی ارزان

 

پیج فرش کاشان امروزه بهترین قالی های ماشینی با الیاف اکریلیک هیت ست شده بافته می شوند و فرش های پلی استر و بی سی اف از فرش های ارزان قیمت بازار هستند. فرش های پلی استر دوام و کیفیت کمتری نسبت به قالی ماشینی تمام کریلیک دارند و به همین علت است که قیمت کمتری دارند.

عموما فرش های ارزان قیمت بازار با الیاف پلی استر تولید می شوند و فرشهای اکریلیک تنها با روش خرید مناسب با قیمت ارزان خریداری می شوند. الیاف اکریلیک در برابر گرما، ساییدگی و پاخور شدن بسیار مقاوم هستند و با وجود عملیات هیت ست هیچ گونه پرزدهی و حساسیت زدایی ندارند.

 

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه

 

حال برخی از فرش های ماشینی هستند که با ایجاد تغییراتی در مکانیزم دستگاه فرش بافی بافته می شوند و به همین خاطر از قیمت پایین تری برخوردار خواهند بود. به طور مثال فرش ۵۰۰ شانه در صورتی که با دستگاه فرش ۷۰۰ شانه بافته شود با نام فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی معرفی می گردد و قیمت مناسب تری نسبت به فرش ۷۰۰ شانه خواهد داشت. 
پیج فرش کاشان این فرش‌ها با داشتن کیفیت مطلوب به عنوان فرش ماشینی ارزان به بازار عرضه می شوند و کیفیت ان ها به گونه ای می باشد که دوام و ماندگاری بالا و قیمت در حد توان مالی اکثر خریداران دارند.

پیج فرش کاشان طرح فرش یکی دیگر از دلایل خرید فرش با قیمت ارزان است. همیشه نقشه های قدیمی فرش ماشینی از طرح های به روز قالی ماشینی هستند. فرش های فانتزی به خاطر بافت با الیاف پلی استر و نقشه های ساده تر از فرش های ارزان قیمت بازار محسوب هستند که با کیفیت بالا و الیاف ضد حساسیت تولید می شوند .

 

فرش ماشینی کاشان

 

پیج فرش کاشان خرید بدون واسطه و مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان علاوه بر صرفه جویی در زمان و مسافت به مشتری کمک می کند که فرش دلخواه خود را از کارخانه فرش تهیه نماید و نگرانی بابت خرید فرش تقلبی و بی کیقیت نداشته باشد. عرضه مستقیم فرش تندیس خاطره از کارخانه باعث تفاوت ما بین فرش های ماشینی می شود.

پیج فرش کاشان در کارخانجات فرش تندیس خاطره کاشان تمامی محصولات با استفاده از کادر مجرب به دلیل کاهش هزینه های تولید بافته می شوند و مواد اولیه قالی نیز به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه می شوند تمامی این موارد می توانند دلیل فروش فرش ماشینی با ارزانترین قیمت باشد .

 

فرش تندیس خاطره کاشان

 

خرید فرش از فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره کاشان

در عصر جدید بهترین و کوتاه ترین برای خرید هر نوع کالا ، خرید اینترنتی و غیر حضوری می باشد . صرفه جویی در وقت و زمان از مهمترین دغدغه های خریداران امروزی است که تمایل افراد را به خرید اینترنتی بیشتر می کند . افرادی زیادی در جامعه وجود دارند که به دنبال راههای کوتاه و مقرون به صرفه برای خرید فرش هستند .

با انتخاب روشی مناسب می توان فاصله مکانی مابین استان ها و فروشگاه ها را حذف کرد و فرش را مستقیما از کارخانه خرید کرد . خرید فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان می تواند به روش ها گوناگونی چون خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه ، خرید غیر حضوری فرش از کارخانه ، خرید انلاین فرش از صفحه اینستاگرام ما ، خرید فرش از کانال تلگرام و خرید تلفنی انجام شود .

 

فرش و قالی تندیس خاطره

پیج فرش کاشان خرید حضوری فرش ماشینی از فروشگاه های فیزیکی و کارخانه از روش های متدوال قدیمی محسوب می شود که امروزه به دلیل هزینه های اضافی چون هزینه های برق و گاز و اجاره مغازه و … کاربرد زیادی ندارد و برای خریدار و فروشنده مقرون به صرفه نمی باشد . تنها مزیتی که در خرید حضوری قالی ماشینی وجود دارد دیدن و یا لمس کردن فرش از نزدیک می باشد .

پیج فرش کاشان در فروشگاه های فروش حضوری فرش ماشینی افراد غیر متخصص وجود دارد در صورتی که در مراکز فروش اینترنتی فرش ماشینی خبره ترین افراد که همان تولید کننده هستند اقدام به فروش می نمایند . تمامی این مراکز زیر نظر تولید کننده هستند و دلال و واسطه ای در این میان سود نمی برد .

 

 

فرش کاشان

 

, , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.