1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

پیج کارخانه فرش

فرش رنگ سیلور 12متری

پیج کارخانه فرش

پیج کارخانه فرش و کانال های معتبر اینستاگرامی فرش ماشینی تندیس خاطره یا پیج های معتبر اینستاگرامی فرش ماشینی کاشان که دارای جدیدترین عکس‌های فرش و متنوع‌ترین طرح‌های فرش ماشینی می‌باشد و کلیه فرش های خود را به صورت مستقیم از کارخانه فرش بدون واسطه ارائه می کند و ارسال فرش های آن به سراسر کشور رایگان می باشد اینستاگرام فرش تندیس خاطره کاشان می باشد که از تمامی مشخصات و مزایای دیگر که در ادامه با آن آشنا می شوید جهت اطمینان کامل برخوردار می باشد.

پیج کارخانه فرش

پیج کارخانه فرش

آیا دارا بودن نشان استاندارد به معنی با کیفیت بودن فرش است ؟

 اداره استاندارد تایید می کند که مشخصات پشت فرش به درستی درج شده است. به عنوان مثال فرشی که دارای استاندارد هست نمیتواند از نخ پلی استر استفاده کند و فرش را به عنوان نخ اکریلیک برچسب گذاری کند. ویا فرش ۵۰۰ شانه باشد ولی  با برچسب ۷۰۰ شانه فروش برود .

به عبارت دیگر در شرکت دارای استاندارد واقعی از هرگونه تخلف در تولید محصولات جلوگیری به عمل می آید و جریمه های سنگین و یا حتی پلمپ واحد تولیدی صورت می‌گیرد.

به همین سبب فرش‌های بافته شده با الیاف BCF هم هستند که دارای کیفیت فوق العاده پایین هستند اما به جهت درج صحیح اطلاعات پشت فرش دارای استاندارد نیز می‌باشند.

پیج کارخانه فرش کاشان

خرید فرش با بیعانه:

مشتریان عزیز می توانند پس از انتخاب فرش مورد نظر خود با واحد فروش تماس بگیرند و با پرداخت وجه بیعانه به حساب شرکت و ارسال تصویر فیش پرداختی سفارش حود را ثبت کنند و مابقی وجه فاکتور را در هنگام تحویل فرش تسویه نمایند (واریز وجه به حساب شرکت).

 

با خرید از فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان، فرش باکیفیت با قیمت ارزان را به خانه های خود ببرید ما این جمله را سالهاست در عمل ثابت کرده ایم.

 

حک شدن اطلاعات تراکم و شانه پشت فرش

پیج کارخانه فرش ، تا چند سال قبل این روش برای شناختن فرش‌های ۷۰۰ شانه اصلی از تقلبی محسوب می شد و برای شناختن فرش های اصلی تراکم بالاتر کاربردی نداشت .در حال حاضر در فرشهای ۷۰۰ شانه تقلبی نیز به صورت سوری قابل نوشتن مشخصات پشت فرش هست که با کسر بافت در قسمت پشتی متن مورد نظر را ایجاد می کنند.

برای پیدا کردن نمونه اصلی باید توجه داشته باشید که در نوع اصلی این متن به صورت بافت برامده و عموما با استفاده از نخ های رنگی ایجاد میشود که در نوع غیر اصل این نوشته با فونت بد و به رنگ نخودی رنگ یا کرمی است . در واقع با حذف گره های موضعی پود فرش مشخص می شود .

انواع فرش های ماشینی قابل ارائه در اینستاگرام فرش ماشینی کاشان

  • فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰
  • فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰
  • فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته
  • فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰
  • فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۴۰۰
  • فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه
  • فرش ماشینی ۵۰۰ شانه تراکم ۱۵۰۰

ارتباط با ما

پیج کارخانه فرش بهترین راه برای ارتباط با کارشناسان ما است. اگر قصد خرید فرش با کیفیت و زیبایی را دارید و ارتباط خوبی با خرید فرش ماشینی را دارید می توانید با مراجعه به سایت و پیج شرکت فرش تندیس خاطره کاشان فرش ماشینی خود را انتخاب کنید و  جهت هماهنگی و مشاوره رایگان خرید فرش به شماره زیر تماس بگیرید به آدرس زیر استفاده نمایید .

فرش کاشان

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.