1 - راهنمای خرید فرش

چرا فرش تندیس خاطره بخریم ؟

فرش رنگ آبی

چرا فرش تندیس خاطره بخریم ؟

چرا فرش تندیس خاطره بخریم ؟ فرش تندیس خاطره کاشان در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرد و با جدیدترین دستگاه های روز دنیا ، تولید فرشهای ۷۰۰ شانه ۸ رنگ با تراکم ۱۵۰۰ را آغاز نمود . با توجه به تقاضای بازار و هدف عرضه بهترین و به روزترین محصولات ، این واحد در سال ۱۳۸۷ اقدام به تجهیز این واحد با جدیدترین تکنولوژی بافت فرش ماشینی در مدلهای HCP ۸ و ۱۰ رنگ با تراکم۲۵۵۰ با عرض ۴متر جهت بافت فرشهای بزرگ پارچه جهت تولید داخل و بخش صادرات وهمچنین VTR ,CLP,UCP400 برای بافت انواع فرشهای فانتزی و گبه نمود که در این بخش از سرآمدان تولید انواع فرش ماشینی با تنوع و کیفیت متفاوت گردید.

 

از ابتدای دهه نود و با ورود ماشین آلات روز دنیا با تراکم و شانه های بالا و شباهت بینظیر بافت آنها با فرشهای دستبافت , این مجموعه ابتدا اقدام به خرید ماشین آلات ۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ کرده و در سالهای بعدی وبا بالارفتن تقاضا برای این مدل از فرشها اقدام به تجهیز واحد خود با ماشین آلات ۱۲۰۰ با تراکم ۳۶۰۰ وهمچنین ماشین۷۰۰ شانه۱۲رنگ که در نوع خود در ایران بینظیر میباشد ,از دو کمپانی سازنده این ماشین آلات یعنی وندویل بلژیک و شونهر آلمان نمود.

 

 قیمت فرش ماشینی در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان

قیمت فرش ماشینی کاشان به مواردی نظیر شانه، تراکم، جنس نخ، دستگاه بافندگی فرش ماشینی و نهایتاً وزن فرش بستگی دارد. ارتباط تمامی این موارد با قیمت فرش ماشینی مستقیم است؛ یعنی با افزایش شانه و تراکم و وزن فرش ماشینی و افزایش کیفیت نخ و دستگاه بافندگی آن، قیمت فرش هم بیشتر می شود. از آنجایی که فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان به لحاظ کیفیت و سایز فرش های مختلفی دارد، قیمت فرش های این فروشگاه اینترنتی نیز بسیار گسترده و متنوع است و شما با هر سطحی از درآمد که باشید می توانید برای مکان مورد نظر فرش تهیه کنید.

از آنجایی که مشتریان فرش تندیس خاطره کاشان تنوع گسترده ای دارند، تلاش کرده ایم تا این تنوع را در محصولات خود نمایان کنیم. از این رو، هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش کاشان متوجه طرح ها و رنگ های مختلف فرش ماشینی کاشان خواهید شد.

,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.