مقالات

چرا فرش زمینه تیره نخریم؟

خرید فرش 150شانه تراکم4500

چرا فرش زمینه تیره نخریم؟

چرا فرش زمینه تیره نخریم؟ دراین مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید .ممکن است فرشی تیره یاسرمه ای یا قهوه ای به چشم شما زیبا بیاید، اما پیشنهاد می کنیم از خرید آن صرف نظر کنید و از فرش هایی استفاده کنید که رنگ زمینه شان روشن و خنثی است و طرح های آن ها با مبلمان شما هماهنگ است. 

 

فرش جدید

تاثیر رنگ فرش تیره بر خانه های کوچک ایرانی

نقشه بسیاری از خانه های ایرانی به صورتی است که سالن مساحت و نورگیری ایده آلی ندارد ویا خانه های بصورت آپارتمانی هست  در نتیجه پهن کردن فرشی تیره در چنین خانه هایی باعث می شود که خانه کوچکتر و تاریک تر به نظر برسد.  ونکته دوم این است که دشواری هماهنگ کردن رنگ فرش تیره با سایر مبلمان وجود دارد.شما می تئانید با مطالعه این مقاله متوجه شوید چرا فرش زمینه تیره نخریم؟

 

فرش ماشینی

دشواری هماهنگ کردن رنگ فرش تیره با سایر مبلمان

فرشی که رنگی تیره دارد، سخت تر با مبل ها و پرده و سایر وسایل هماهنگ می شود چرا که قدرت نمایش فرش بسیار بالاست و چشم ها را به سمت خود جذب می کند، در نتیجه برای اینکه پرده یا مبل بتوانند جلب توجه کنند ممکن است به اشتباه آن ها را نیز تیره تر از فرش انتخاب کنید و در نهایت خانه تان را به فضایی تاریک و تیره تبدیل کنید. وهمین امر باعث شده است که فرش با زمینه کرم وروشن طرفدران بیشتری دارد.

 

فرش جدید

 انتخاب بین فرش تیره یا روشن

درمطلب زیربه این مساله بپردازیم که فرش‌ تیره یا روشن چه تاثیری بر طراحی اتاق دارند واین که فرش تیره بهتراست یا روشن ؟

فرش با رنگ روشن

فرش با رنگ روشن قطعاً سنتی‌تر و رایج‌تر است. می‌تواند حس طراوت و نشاط را به ‌خانه شما وارد کند. هرچه لحن و رنگ فرش روشن‌تر باشد، انرژی بیشتری به اتاق می‌آورد. هنگام خرید یک فرش با رنگ‌های روشن، طیف‌های رنگی مختلفی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

 

فرش‌هایی با رنگ روشن معمولا چالش بیشتری برای نگه‌داری دارند. اگر صاحب خانه پررفت‌وآمد هستید، به احتمال زیاد فرش‌های روشن شما با آلودگی‌ها بیشتری مواجه هستند. برای جلوگیری از لکه‌های قابل مشاهده در فرش، انتخاب فرشی با رنگ سایه‌روشن قهوه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا آلودگی‌های سطحی را پنهان کنید.

 

فرش افشان

فرش با رنگ تیره

سایه‌های تیره فرش قطعا گزینه‌ی پرطرفدارتری هستند. این فرش‌ها می‌توانند احساس آرامش را در خانه شما ایجاد کنند. فرش‌های تیره رنگ به دلیل سایه‌زنی طبیعی، تمیزتر از نمونه‌های روشن به نظر می‌رسد، برای همین است تمیزکردن یک فرش تیره بسیار راحت‌تر است. برای خانه‌هایی که در آن کودکان یا حیوانات خانگی زندگی می‌کنند، فرش‌های تیره رنگ انتخاب مناسب‌تری است.

 

فرش

نتیجه‌گیری

به طور کلی بهترین راه برای برنامه‌ریزی و طراحی اتاق و خانه، انتخاب رنگ فرش است. رنگ فرش به شما کمک می‌کند در انبوهی از رنگ‌های مختلفی که وجود دارد، یک انتخاب منطقی‌تر و مناسب‌تر برای دکوراسیون خانه خود پیدا کنید و از سردرگمی انتخاب‌ میان تنوع رنگ‌ها رها شوید. این به آن معنی است که در حالت عادی مطابقت رنگ دیوار با فرش برعکس خواهد بود. زیرا که باعث می‌شود یک تعادل و توازن میان رنگ‌ها ایجاد کنند و احساس بهتری را منتقل کند. دیوارهای تیره، فرش‌ روشن و دیوارهای روشن، فرش‌های تیره انتخاب بهتری برای آن‌ها است.

 

فرش

,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.