1 - راهنمای خرید فرش

چرا فرش های ۷۰۰ شانه پر فروش است ؟

خرید فرش1500شانه کاشان

چرا فرش های ۷۰۰ شانه پر فروش است ؟

چرا فرش های ۷۰۰شانه پرفروش است ؟ یکی از سوالات بسیار مهم مشتریان عزیز می باشد  در این مقاله با ما همراه باشید تا جواب این سوال خود را پیدا کنید پس با ما همراه باشید .

 

فرش های ۷۰۰ شانه که دارای تراکم ۲۵۵۰ میباشند و از الیاف صد در صد اکریلیک بافته شده اند از نوع با کیفیت ترین فرش های بازار به شمار می روند . فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه دارای ۵ و ۸ یا ۱۰ رنگ است .فرش های ماشینی دارای درجه بندی متعددی هستند که‌ درجه یک آن توسط دستگاه های بروز بافته و پرداخته می شوند .

 

لازم بذکر می باشد که فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای شانه خواب بیشتری می باشند . این مزیت یعنی شانه خواب بیشتر موجب می گردد که فرش برای رفت و آمد کردن و نشستن نسبت به فرش های دیگر مناسب تر باشد .

فرش کاشان

فرش های ۷۰۰ شانه دارای دو نوع بافت می باشند :

۱ . فرش های ۷۰۰ شانه هایبالک:

الیافی که در  فرش های ۷۰۰ شانه هایبالک به کار میرود همچون فرش های ساده میباشد ولی برجستگی که در بافت آن وجود دارد موجب تمایز آن با فرش  ساده میگردد . منظور از برجستگی در فرش این می باشد که برخی نقش ها برجسته تر و برخی نیز فرو رفته تر بافته شده اند .

 

۲ . فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک ساده :

این فرش برخلاف فرش ۷۰۰ شانه هایبالک دارای نقشی کاملا ساده و بدون برجستگی می باشد به گونه که اگر نقش فرش را با دست لمس کنید سطح یکنواخت بدون هیچ برجستگی را حس میکنید . از نظر کیفیت نمی توانیم   وجه تمایزی بین این دو نوع فرش قائل شویم . انتخاب هر کدام از این نوع فرش ها بنا بر سلیقه خریدار می باشد  که فرش با نقش برجسته بپسندند یا نسبت به فرش ساده تمایل نشان دهند .

 

فرش کاشان

 

همانطور که بیان کردیم فرش های ۷۰۰ شانه از پرفروش ترین فرش ها به شمار می رود که این مسئله ۳ مورد را در بر می گیرد :

 

۱ . قیمت فرش های ۷۰۰ شانه :

طبیعتا قیمت فرش ها بر اساس شانه و تراکم آن حساب می شود ؛ بنابراین فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای قیمت پایین تری می باشد . به طور معمول در خرید کردن برای عموم مردم بحث مالی در کنار کیفیت حرف اول را می زند.

 

۲ . نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه :

در متن اشاره کردیم که با بالا رفتن شانه و تراکم فرش نخ خاب کمتر می شود. برای مثال نخ خاب در فرش های ۷۰۰ شانه ۱۰ میلی متر می باشد.  این مورد گویای این مسئله می باشد که هر چه نخ خاب در فرش بیشتر باشد دوام و ماندگاری فرش نموداری صعودی تری را طی می کند . پس یکی عمر فرش های ۷۰۰ شانه یکی از موارد مهمی می باشد که افراد را به سمت و سو خرید آن سوق می دهد .

 

۳ . زیبایی و چشم نوازی نقش های ، فرش های ۷۰۰ شانه:

جالب است بدانید که بیشتر تمرکز طراحان و نقشه کشان فرش بر روی فرش های ۷۰۰ شانه می باشد زیرا؛ مردم بیشتر در مسیر خرید این نوع از فرش حرکت داشته اند . نتیجه این تمرکز فرش های ۷۰۰ شانه بسیار زیبا و چشم نواز شده است که ، هر روزه با جدید ترین نقش ها وارد بازار می شوند.

فرش کاشان

۳ دسته فرش ۷۰۰ شانه در بازار

به طور کل فرش های ۷۰۰ شانه ای که در بازار موجود است به ۳ دسته تقسیم می گردند:

 

۱ . فرش ۷۰۰ شانه واقعی :

فرش های ۷۰۰ شانه واقعی و درجه ۱ به طور معمول در ۸ رنگ و یا ۱۰ رنگ عرض میگردد که این مسئله فقط باعث مقدار جزئی تفاوت در قیمت آن ها می گردد . توجه داشته باشید که فرش های ۷۰۰ شانه به وسیله دستگاه های متعددی بافته می شوند که به روز ترین نوع آن دستگاه HCPx2 می باشد.

 

۲ . فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی :

این نوع از فرش ها توسط دستگاه هایی بافته می شوند که مختص بافت فرش ۵۰۰ شانه می باشد . اما با تغییراتی که در دستگاه ایجاد می کنند ؛ یک فرش ۷۰۰ شانه با تراکم۱۵۰۰ در ۷ رنگ به بازار عرضه می دارند.

 

۳ . طرح فرش ۷۰۰ شانه :

به این نوع فرش از آن جهت نام طرح ۷۰۰ شانه را  اختصاص داده اند که از طرح های به روز فرش های ۷۰۰ شانه در آن بکار برده اند . در واقع این نوع فرش ها را می توان جز خانواده فرش های ۵۰۰ شانه ماشینی دانست .

فرش کاشان

نتیجه گیری 

فرش تندیس خاطره کاشان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در زمان تحویل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت فرش تندیس خاطره با دنیایی از فرش با طرح ها و رنگ های متفاوت رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

 

فرش

, , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.