1 - راهنمای خرید فرش

چرا فرش کاشان بخرم؟

فرش تندیس خاطره کویرکاشان

چرا فرش کاشان بخرم؟

چرا فرش کاشان بخرم؟کاشان با توجه به سابقه طولانی که دارد در طول زمان به تجربه ای بی نظیر دست پیدا کرده که تمام فنون و راه های بافت ، نوع نقشه مناسب و…را در دست دارد .

همچنین فرش کاشان یکی از بهترین الیاف در بافت را دارد که استفاده از مواد اولیه مناسب و صحیح در تار وپود باعث شده تا کیفیت فرش ماشینی کاشان به شدت بالا باشد.

در این مقاله سعی کرده ایم درباره چالش های که برای خرید فرش ماشینی کاشان وجود دارد و نکات ضروری که باید در هنگام خرید بدانید را بیان کنیم تا شما با مشاهده فرش بتوانید آن را ارزیابی کنید.

 

چرا فرش کاشان بخرم؟

 

فرش ماشینی کاشان

 طرح فرش های ماشینی کاشان دارای دو قسمت می باشند ترنج مرکزی و لچک .ترنج مرکزی در فرش های ماشینی کاشان مانند سایر فرش ها خود دارای چند ترج می باشد که که در مرکز قرار دارند و ترنجی که در میانه قرار دارد با طرح زیبا به صورت شاخه شاخه و یا ستاره ای طراحی شده است .

 

در حاشیه های آن از نقش های بزرگ استفاده شده است مثل دو برگی که در دو قسمت شاخه می باشند به همراه چهار برگ کوچک تر که شبیه همان دو برگ هستند .

 

در زمینه فرش های کاشان از گیاهان سبز ، گل سرخ ، برگ خرمایی ، برگ های نوک تیز ، گل های نیلوفر که به صورت هندسی و با حالت های زیبای هستند بر روی فرش بکار رفته اند .

 

چرا فرش کاشان بخرم؟فرش اصل کاشان

فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

از جمله طرح‌های پرفروش فرش کاشان طرح افشان ، اصفهان ،‌ هالیدی ، گیلدا ، افشان هیوا می‌باشد. اکثر این طرح‌ها در سه رنگ سرمه ای، آبی و کرم تولید می‌شوند و با توجه به اینکه نخ آن اکریلیک ست شده است بدون پرزدهی و ضد حساسیت می‌باشد. کیفیت بالای این فرش گواه مقاومت آن و قابل شستشو بودن فرش می‌باشد. بافت این طرح‌ها در انواع سایزهای متعارف و حتی سایزهای سفارشی امکان پذیر می‌باشد.

 

چرا فرش کاشان بخرم؟فرش با کیفیت کاشان

ضمانت و کیفیت تضمینی فرش کاشان

مفتخر هستیم به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ آماده خدمت رسانی و مزین کردن خانه های با صفا و زیبای ایرانی ها در هر نقطه از ایران عزیزمان خواهیم بود.

از آنجایی که کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان ، از محصولات خود اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت می کند و کارشناسان ما درصورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام می نمایند .

 

چرا فرش کاشان بخرم؟فرش ماشینی

نکته پایانی

همیشه خرید محصولات مستقیم از تولید کننده بصرفه تر  و مناسب تر از خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های سطح شهر می باشد با راه اندازی فروش مستقیم فرش از کارخانه و خرید مستقیم از شرکت فرش تندیس خاطره کاشان تفاوت قیمتی برای مشتریان چشمگیر می شود که خیلی از خریداران اقدام به خرید مستقیم از کارخانه کردند و این تفاوت قیمت رو همیشه بخاطر خواهند سپرد و تبلیغی همیشگی برای برند فرش تندیس خاطره کاشان خواهد شد .

 

تماس با ما

ما در شرکت تندیس خاطره کاشان ، مجموعه گسترده ای از فرش های کاشان را ارائه می دهیم که با قیمت های تخفیفی موجود است. اگر شما به دنبال یک فرش خوب و با کیفیت رنگ و طرح هستید به ما اعتماد کنید و هر چه زود تر به آدرس و شماره ی زیر سر بزنید و از ما خرید کنید .

 

 

, , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.