4 - نقشه و طرح فرش

چندطرح پرفروش فرش ماشینی

خرید فرش 150شانه تراکم4500

چندطرح پرفروش فرش ماشینی

چندطرح پرفروش فرش ماشینی  ؛با توجه به حجم انبوه تولیدات موجود در بازار برای برخی افراد سخت است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به حجم فروش و نظر طراحان فرش کاشان، جدیدترین طرح های فرش ایرانی را برای شما انتخاب و معرفی کنیم.

جدیدترین طرح فرش سال ۱۴۰۰ را می توان در رده بندی های متفاوتی گنجاند. برای خریدانواع فرش پرفروش در سبک های مدرن و کلاسیک، ابتدا باید نوع دکوراسیون منزل خود را بشناسید.

بعد به رنگ مبل، رنگ پرده، میزان نور توجه نمایید. و سپس با توجه به سلیقه و نوع چیدمان خانه، طرحی که هماهنگی بیشتر با لوازم خانه شما را دارد انتخاب و خریداری نمایید.

 

چند طرح پرفروش فرش ماشینی

 

جدیدترین فرش سال

بدنیست اشاره کنیم که تمامی طرح ها و نقوش جدیدترین فرش سال ۲۰۲۱ تولیدی کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان توسط طراحان معتبر و چیره دست فرش کاشان طراحی شده است.

در تولید تمامی فرش های ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه این مجموعه از الیاف درجه یک و عالی استفاده شده است. و مورد مهم دیگر قیمت تولیدات است که باید بگوییم قیمت پرفروش ترین طرح فرش ماشینی با قیمت کارخانه عرضه می شود.

 

 

چند طرح پرفروش

۱-فرش طرح افشان گیلدا

برای افرادی که به دنبال فرش های سنتی، دست باف و اصیل ایرانی می باشند، فرش افشان گیلدا پیشنهاد بسیار خوبی می باشد. وجود طرح گل های رنگارنگ در نقوش این فرش آن را به عنوان پرفروش ترین طرح فرش دستباف ۱۴۰۰ معرفی نموده است.

فرش افشان گیلدا رنگ بندی زیبایی دارد و در سه رنگ کرم، سرمه ای و فیلی و به صورت بر جسته و عادی بافته می شود. رنگ زمینه کرم این طرح در کنار گل هایی به رنگ صورتی و بافت برجسته گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال فرش هایی به رنگ های گرم و شاد هستند.

 

 

چند طرح پرفروش فرش ماشینی کاشان

 

۲-فرش کاشان طرح هالیدی

یکی از زیباترین و محبوب ترین طرح فرش های در بین مشتریان ایرانی و خارجی، فرش کاشان طرح هالیدی می باشد. طرح این فرش خلوت بوده و هارمونی بسیار بالایی دارد و به دلیل ظاهری خاص آن مورد پسندی هر سلیقه ای است.

فرش ماشینی طرح هالیدی در رده فرش های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه و با الیاف درجه یک بافته می شود. رنگ بندی متنوع و زیبای این طرح فرش شامل رنگ های کرم، سرمه ای، کاربنی، مشکی و  می شود. وجود چنین طیف رنگی بالایی در این فرش مدرن باعث شده تا مورد توجه و انتخاب زوج های جوان قرار گیرد.

چند طرح پرفروش فرش ماشینی اصیل

۳-پرفروش ترین فرش های کاشان

زیباترین و جدیدترین های فرش ماشینی که خریداران زیادی را به خود جذب کرده شامل :

فرش های ماشینی طرح افشان ، گیلدا، طرح راستین ، ریز ماهی ، آینه  و … که هرکدام از این طرح ها در انواع رنگ و نقشه و قیمت خود هستند .طرح های پرفروش ، به سه دسته تقسیم می شوند طرح و نقشه های دستباف که معمولا طرفداران دکوراسیون سنتی به آنها علاقه دارند .

طرح مدرن که برای دکوراسیون های خاص و اسپرت است . و تلفیقی بین سنتی و مدرن که از طرح نقشه دستباف و سنتی مدرن ایرانی است و بارنگ بندی های متفاوت و جذب کننده است که یکی از آنها طرح حوض نقره می باشد و طرفداران زیادی دارد .

این به دلیل رنگ بندی زیاد و متنوع است البته این طرح فرش ینی حوض نقره دوباره به چند دسته تقسیم می شوند ، حوض نقره بژ،فیلی ،بادامی، سرمه ای، آبی فیروزه ای ، کرم .

 

 

چند طرح پرفروش فرش ماشینی زیبا

 

۴-طرح افشان

یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات است که متناسب با دکوراسیون جدید می باشد . این طرح بدون ترنج می باشد و گل ها در تمام فرش به صوتر پراکنده بافته شده اند .

به علت ظرافت و ریز نقشی این طرح ، باید با شانه ۱۲۰۰ و تراکم ۳۶۰۰ بافته شود . از آنجا که بیشتر خانه ها ، به صوت آپارتمانی هستند و اتاق ها کوچک و کم نور می باشد ، فرش کرم طرح افشان ، بسیار ایده آل و عالی می باشد .

 

چند طرح پرفروش فرش ماشینی همه پسند

۵-طرح چکاوک

بسیاری از افراد هستند که فرش سنتی یا کلاسیک را با طرح و نقشه منحصر به فرد و جدید می خواهند .

فرش طرح چکاوک ، در عین حال که دارای ترنج می باشد و سنتی بودن خود را حفظ کرده است ولی نقشه و طرح آن بسیار مدرن و جدید می باشد و یکی از طرح های بسیار زیبای شرکت فرش تندیس خاطره کاشان می باشد و در اطراف این ترنج ، قاب های بسیار زیبایی نمایان است که داخل هر قاب پر از گل های ریز و زیبا بافته شده است  .

فرش چکاوک ، برای دکوراسیون های خاص مناسب است و به محیط آرامش می دهد و فضای منزل را پراز انرژی مثبت می کند . این محصول فاخر ، در رنگ دودی و زغالی بافته می شود .

و از آنجا که به صورت ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ بافته شده است بسیار ریز نقش و دستبافتگونه می باشد .

 

 

چند طرح پرفروش فرش ماشینی منزل

 

نکته پایانی

پرفروش ترین فرش های  سال ۱۴۰۰با تغییرات زیادی همراه شد و همچنین با بیشترین تنوع فرش در چند سال اخر در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد تولید فرش های ۱۲۰۰ شانه ،نقشه های جدید فرش۱۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه تولید شرکت فرش تندیس خاطره کاشان که می توان گفت از زیباترین فرش های امسال هستند.

 

 

فرش کاشان

,,,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.