1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش

چند مدل فرش فانتزی

فرش شیک

چند مدل فرش فانتزی

چند مدل فرش فانتزی  ،یکی ازجذاب ترین فرش‌های جدیدی که تاکنون در بازار عرضه شده، فرش‌های فانتزی هستند که در زمان کمی به خوبی توانسته‌اند سطح وسیعی از بازار را پوشش دهند و مطابق سلیقه روز، نیاز مشتری را برطرف کنند. همانطور که فرش ماشینی از انواع مختلفی برخوردار است ، فرش فانتزی نیز دارای رنگ و طرح های متنوعی است .

در تولید فرش فانتزی از رنگ های خنثی نیز استفاده می شود اما اغلب سعی بر این است که در تولید آن ها از رنگ ها شادی مانند قرمز ، سرخابی ، زرد و … استفاده شود . در واقع فرش های فانتزی به واسطه همین رنگ های شاد شناخته می شوند .

 

از جمله فرش شگی ، قالی فریز ، قالی پرز بلند و سایر فرش های فانتزی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد .

 

انواع فرش فانتزی ماشینی

فهرست مطالب

 

  • چند مدل فرش فانتزی پذیرایی

 

  • انواع فرش فانتزی ماشینی

 

  • سایز نخ ها

 

  • انتخاب فرش فانتزی مناسب

 

  • رنگ فرش فانتزی

 

 

انواع فرش فانتزی مدرن

 

انواع فرش فانتزی ماشینی

از انواع مختلف فرش ماشینی فانتزی می توان به فرش شگی اشاره کرد . در تولید این قالی فانتزی از نخ های بلندی استفاده می شود که به آن پایل می گویند .

 

در این فرش از قطعات بلند نخ ذهای اکریلیک استفاده می شود . البته تولید کنندگان فرش های شگی ترجیح می دهند از نخ های پلی استری به جای نخ های اکریلیک استفاده شود . زیرا این نخ در برابر نور خورشید ، دارای استحکام بالایی است که این ویژگی از جمله ویژگی های این نخ ها است .

 

 

فرش فانتزی

 

سایز نخ ها

سایر نخ ها مانند نخ های پشمی به علت جذب بالای گرد و غبار گزینه مناسبی بافت قالی های شگی نمی باشد که در مکان های همچون ادارات و فضاهای مثل اتاق پذیرایی استفاده می کنند .

فرش های شگی به علت بلند بودن پرز های آن ، بسیار نرم و لطیف می باشد و راه رفتن روی  آن به شما احساس آرامش می دهد . این فرش ها وزن بسیار سبکی دارند و حمل و نقل آن ها کاره ساده ای است .

در نظر داشته باشید که پرزهای بلند این قالی ها نیازمند نظافت مداوم و منظم است . عمر فرش های شگی به علت سخت بودن شست و شوی آن ، نسبت به بقیه فرش های فانتزی کمتر است و ممکن است بعد از مدتی حالت خود را از دست بدهد .

 

انواع فرش فانتزی

انتخاب فرش فانتزی مناسب

اگر شما جزو افرادی می باشید که به دکوراسیون منزلتان بسیار اهمیت می دهید و برای تهیه ی قالی آن به دنبال فرش مدرن و فانتزی می گردید ، انتخاب این نوع قالی باعث می شود محیط منزلتان دارای زیبایی فوق العاده ای شود .

برای بافت این نوع قالی اکثرا از رنگ ها شاد و رنگ های براق استفاده می کنند به جز تعداد کمی از مواقع که از رنگ ها خنثی می باشد .  به همین دلیل نیز می باشد که قالی های فانتزی نمایش جذابتری را در دکوراسیون منازل دارا هستند .

 

 

فرش فانتزی کاشان

رنگ فرش فانتزی

اکثر رنگ های مورد استفاده در آن ها قرمز ، سرخابی و زرد است و دارای طرح های ساده ای می باشند که در آن ها از اشکال مربع ، مستطیل و الگوی چینشی که با ترکیب دو شکل مربع و مستطیل به دست می آید است .

در اکثر منازل مدرن قالی های فانتزی بسیار زیبا دیده می شود و همچنین استفاده از آن در دکوراسیون خانه ها باعث ایجاد محیطی مدرن و شاد می شود .

برای تهیه این قالی برای منزلتان باید آن را متناسب با محیط مورد نظرتان و با توجه به دکوراسیون آن محیط انتخاب کنید .

 

 

مدل فرش فانتزی جدید

 

فرش فانتزی مناسب اتاق خواب

برای اتاق خواب و اتاق کودک که برای استراحت می باشند و رفت و آمد زیادی در آن صورت نمی گیرد می توانید قالی های که دارای جنس لطیف و رنگ های روشن هستند استفاده نمایید .

که این نوع از قالی ها باعث ایجا فضایی لطیف تر و ملایم تر برای اتاقتان می شود . ولی اگر کودک نوپا دارید قالی هایی با طرح های شلوغ و رنگ های تیره استفاده کنید تا کثیفی را کمتر نمایش دهد .

 

 

سایز فرش فانتزی

 

سایز فرش فانتزی

برای بزرگتر نمایش دادن اتاق های کوچکتان بهتر است که در آن ها از قالی هایی که رنگ روشن دارند استفاده نمایید و بالعکس اگر اتاق بزرگی دارید که کم اثاثیه جلوه می کند بهتر است که از رنگ های تیره استفاده نمایید .

 

سخن پایانی

و اما آخرین نکته که برای خرید فرش فانتزی و مدرن باید به آن توجه کنید و شاید مهم‌ترین نکته هم باشد که شما را مجاب به خرید این نوع فرش کند؛ قیمت فرش فانتزی است. قیمت فرش‌های مدرن به نسبت فرش‌های کلاسیک بسیار کمتر بوده و شما با هر بودجه‌ای که در نظر دارید؛ می‌توانید برای خرید فرش اقدام کنید.

 

تماس با ما

شما می توانید با مراجعه به سایت فرش تندیس خاطره  کاشان از متنوع ترین محصولات این شرکت دیدن فرمایید . شرکت فرش تندیس خاطره کاشان محصولات خود را با بهترین نخ ها و ایلاف می بافد تا مشتریان از کیفیت اجناس این شرکت اطمینان داشته باشند .

 

 

فرش

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.