1 - راهنمای خرید فرش

چه سایز فرشی استاندارد است؟

سیرتا پیاز فرش ماشینی کاشان

چه سایز فرشی استاندارد است؟

چه سایز فرشی استاندارد است؟یکی از موارد مهم در خرید فرش ماشینی، انتخاب صحیح ابعاد فرش ماشینی است. انتخاب ابعاد مناسب فرش با دکوراسیون منزل به زیبایی و جلوه هر چه بیشتر فرش در فضا کمک می کند.

فرش های ارائه شده در شرکت فرش تندیس خاطره کاشان با ابعاد استاندارد و قیمت های متفاوت عرضه شده است که با توجه شانه، تراکم، تعداد رنگ و …  دارای ضمانت نامه می باشد. همچنین فرش تندیس خاطره کاشان تضمین می کند که فرش های خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه نماید.

 

چه سایز فرشی استاندارد است؟

فهرست مطالب

 

 

 

 

 

 

سایز فرش

اندازه های اصلی فرش ماشینی

فرش ماشینی اندازه های مشخص و اصلی دارد .

از جمله فرش ۶ متری با ابعاد ۲*۳ ، فرش ۹ متری با ابعاد ۲.۵ * ۳.۵  و فرش ۱۲ متری با ابعاد ۳ * ۴ .

این فرش ها به صورت فرش ۱۲۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شده عرضه می شود.

 

اندازه های اصلی فرش ماشینی

سایز استاندارد فرش ماشینی

چه سایز فرشی استاندارد است؟فرش ماشینی همان طور که می دانید چندین اندازه و سایز استاندارد دارد. هر طرح و نقشه فرش ماشینی با چندین سایز استاندارد بافته می شود. در تولید فرش نیز از این نقشه ها استفاده می شود. اما بافت فرش با سایز هایی که برای آن ها نقشه طراحی نشده است ممکن نیست.

 

نه این که ممکن نباشد، بلکه باید نقشه فرش مجددا طراحی شود. در نتیجه هزینه بافت فرش بیشتر می شود. اما برای ابعاد استاندارد فرش هزینه اضافه به دوش خریداران نخواهد افتاد.

 

سایز استاندارد فرش ماشینی

فضاهای بزرگ تعریف نشده

ممکن است کنج یا قسمتی در منزل شما وجود داشته باشد که کاربری تعریف شده‌ای نداشته باشد یا اصطلاحا شما به این قسمت منزلتان را پرتی بنامید.

 

اما چه سایز فرشی استاندارد است؟ همین فضاها با یک دیزاین داخلی درست می توانند معنا پیدا کنند. شما این کار را با استفاده از یک فرش که به تعریف فضا کمک می کند می توانید انجام دهید.

 

با استفاده از یک فرش کوچک گرد یا قالیچه و یک صندلی یک فضای اختصاصی جذاب برای مطالعه ، استراحت و چرت روزانه در داخل یک فضای بزرگ مثل نشیمن یا اتاق خواب تعریف کنید.

 

این روش می تواند برای یک میز تحریر در کنج یک اتاق برای به وجود آوردن حریم و مرز فضای کاری در نشیمن یا اتاق خوابتان و برای یک نیمکت کوچک قرار گرفته در کنج یک فضا به کار بیاید.

 

به طور معمول آنچه که برای ایجاد چنین فضایی مانند نمونه تصویر بالا نیاز دارید ، یک فرش گرد با ابعاد ۱.۲ در ۱.۴ متر ، یک صندلی راحتی و یک چراغ مطالعه است.

 

 

 

فضاهای بزرگ تعریف نشده

 

ابعاد فرش ماشینی با سایز دلخواه

یک نوع دیگر از فرش ماشینی سفارشی  سایز دلخواه آن می باشد و در این محصولات اینگونه است که شما دارای یک خانه بسیار بزرگ و یا کوچک هستید و می خواهید بر اساس این سایز فرش برای شما بافته بشود از سایز های بزرگ برای ابعاد فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان می توان به فرش های ۲۰ متری به بالا اشاره داشت.

 

از دیگر فرش های سفارشی نیز به فرش ابعاد بزرگ می توان اشاره داشت که بیشتر برای خانه هایی که حال قصر دارند و یا برای مساجد و حسینیه ها استفاده می شود ، این فرش ها دارای ابعاد بسیار بزرگی می باشند و برای تخمین ابعاد این فضا ها و بافت این فرش ها نیازمند به کارشناس کارخانه یکتا فرش خواهد بود.

 

 

ابعاد فرش ماشینی با سایز دلخواه

ابعاد فرش فانتزی

استفاده از این فرش ها بیشتر به صورت دکوری و برای یک قسمت خاصی است و برای فرش کردن یک سطح وسیع مورد استفاده قرار نمی گیرند . فرش های فانتزی که شامل سه بعدی ، فرش شگی ، شنل به صورت ویژه هستند.

 

همچین این نوع فرش ها بیشتر در ابعاد ۶ متری و ۴ متری پر فروش هستند ، گفتنی است که ابعاد فرش ۴ متری ماشینی به صورت ۱.۵ در ۲.۲۵ می باشد و ابعاد فرش شش متری هم به صورت ۲ در ۳ متری می باشد که این سایز استاندارد می باشد .

 

ابعاد فرش فانتزی

 

جمع بندی مطالب

فرش مناسب تنها محدود به طرح و رنگ و حتی کیفیت نمی‌شود. اندازه یک فرش هم تأثیر زیادی بر کاربری فرش دارد. در انتخاب اندازه مناسب فرش باید مؤلفه‌هایی را در نظر گرفت که در بالا به مواردی از آن‌ها اشاره کردیم. هر بخشی از خانه ابعاد و هندسه متفاوتی دارد؛ پس باید فرش متناسب با آن را انتخاب کرد.

تماس با ما

شما می توایند  با مراجعه به سایت شرکت تندیس خاطره کاشان از متنوع ترین محصولات این شرکت دیدن نمایید.

 

 

, , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.