1 - راهنمای خرید فرش

چه فرشی خانه را بزرگ تر نشان میدهد ؟

فرش ماشینی

چه فرشی خانه را بزرگ تر نشان میدهد ؟

اکثر افراد  حداقل یک اتاق یا فضای کوچک در خانه خود دارند که آرزو می کنند بزرگتر باشد. حتی زمانی که نمی توانید فضا را به صورت فیزیکی بزرگ کنید ،  شرکت فرش تندیس خاطره راه کارهاییی به شما می دهد ، که با استفاده از عناصر دکوراسیون مناسب ، احساس فضای بزرگتر را بدست آورید. فرش یکی از این عناصر است. .

 

 

نکاتی که باعث وسعت خانه میشود

نصب دیوارپوش  در یک اتاق می تواند با ایجاد تداوم به بزرگتر نشان دادن فضا کمک کند. تغییر شکل سطوح میشود و باعث باز شدن  چشم می شود. در مقابل ، کشیدن فرش از دیوار به دیوار به این معنی است که هیچ چیزی نمی تواند جلوی چشم را بگیرد ، در نتیجه این تصور را ایجاد می کند که فضا بزرگتر از آن است.

 

نکات محوطه ی فرش

کلید استفاده از فرش منطقه ای برای بزرگتر نشان دادن اتاق استفاده از اندازه مناسب فرش است. یک اشتباه رایج در تزئین مردم این است که فرش یا فرشی را انتخاب کنید که خیلی کوچک است و باعث می شود اتاق متلاطم و نامرتب به نظر برسد و بنابراین کوچکتر به نظر می رسد.

 

کلید استفاده از فرش منطقه ای برای بزرگ نشان دادن اتاق استفاده از اندازه مناسب فرش است. یک اشتباه رایج بین مردم  در چیدمان دکوراسیون  این است که فرش یا فرشی را انتخاب میکنند که خیلی کوچک است و باعث می شود اتاق متلاطم و نامرتب به نظر برسد و  در نهایت اتاق کوچکتر به نظر می رسد.

 

اکثر مردم با این ایده آشنا هستند که رنگ های روشن به اتاق کمک می کند تا اتاق منزلشان بزرگتر از رنگهای تیره به نظر می رسد . این بدان معنا نیست که شما باید فرش سفید یا روشن  را در خانه خود پهن کنید . استفاده از رنگ های روشن تر از رنگ دلخواه در سراسر فضا به گسترش بصری فضا کمک می کند. همچنین ، رنگهای روشن تر  ، نور خورشید (یا نور مصنوعی) را بیشتر از رنگهای تیره بازتاب می دهند ، بنابراین افزایش نور در فضا به احساس دید بصری و فینگشویی فضای خانه کمک می کند.

 

 

اگر می خواهید یک الگو روی  فرش  یا موکت خود داشته باشید ، مطمئن شوید که اندازه الگو متناسب با اندازه اتاق باشد. قاعده کلی  الگوهای بزرگتر برای اتاقهای بزرگتر است. با این حال ، این قانون  حتمی و قطعی نیست  و بیشتر به میزان فضای قابل مشاهده کف بستگی دارد.

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.