5 - دکوراسیون فرش

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟

فرش ماشینی

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش اتاق کودک همواره در معرض سایش و رفت و آمد زیاد، ریختن مایعات و مواد غذایی و ایجاد انواع لکه‌های مختلف است. پس انتخاب فرش مناسب برای اتاق کودک که در عین زیبایی از دوام کافی نیز برخوردار باشد مسئله‌ای است که در ادامه به آن می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟

خرید فرش برای اتاق کودک

اتاق کودک از مجموعه ای تجهیزات و وسایل تشکیل شده است که در کنار یکدیگر زیبایی خاصی را به اتاق کودک خواهند داد. فرش یکی از مهمترین اجزای اتاق کودک است که بسیار مورد توجه والدین قرار می گیرد. خرید فرش کودک به دلیل این که کودکی یک مقطع خاصی از زندگی است تفاوت های اساسی با خرید فرش های معمولی دارد.

متاسفانه در برخی از موارد در خرید فرش اتاق کودک دقت چندانی نمی شود. زمانی که قصد خرید فرش برای اتاق کودک خود را دارید باید به مواردی از جمله جنس فرش اتاق کودک ، مدل فرش ، رنگ فرش و دختر یا پسر بودن کودک خود توجه داشته باشید. خرید فرش کودک از لحاظ دکوراسیون نیز اهمیت فراوان دارد و می تواند تکمیل کننده دکوراسیون اتاق کودک شما باشد.

 

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟خرید مناسب فرش

قیمت فرش کودک

همان طور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی در فرش شانه و تراکم می باشد. شانه و تراکم پایین در فرش های عروسکی باعث قیمت مناسب در این محصول می شود.

از آنجایی که فرش های اتاق کودک در معرض آلودگی بالایی می باشد امکان دارد لازم باشد بعد از مدتی مجبور به تعویض آن شوید که قیمت مناسب فرش باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

 

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش مخصوص کودک

رنگ فرش کودک

دنیای کودکان دنیایی شاد و رنگارنگ می باشد. به همین دلیل تولید کنندگان فرش از تمام رنگ های شاد در فرش کودک استفاده کرده اند. رنگ مورد علاقه دختران رنگ های گرم می باشد. مانند صورتی، قرمز و بنفش و… همچنین رنگ های سرد مانند خاکستری، زرشکی، آبی و…

با روحیه پسرانه هماهنگی بیشتری را دارد. برای ست کردن فرش با دیگر وسایل، رنگ پرده ها، دیوار ها و سرویس خواب را در نظر گرفته و فرش هماهنگ با این فضا را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود اگر سن کودکان به صورتی است که قدرت تصمیم گیری و انتخاب وسایلش را دارد. انتخاب فرش مورده علاقه اش به عهده خودش باشد.

 

 

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش اتاق خواب

ویژگی های فرش اتاق کودک

برای انتخابی بهتر به موارد زیر دقت کنید :

۱.ضد حساسیت و آلرژی بودن

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد ضد حساسیت و آلرژی بودن این فرش است. به دلیل حساس بودن و عدم مقاومت بدنی بالا آن ها بیشتر در معرض خطرات تنفسی و انواع بیماری ها هستند .

۲.لطیف و نرم بودن

پوست کودکان بسیار لطیف می باشد و باید فرشی انتخاب کنید که با بازی کردن کودک و فعالیتش روی آن پوست کودک عزیزتان آسیب نبیند.

 

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش آنتی باکتریال

نرمی و راحتی فرش کودک

برای خرید افرش اتاق کودک ، نرمی و راحتی آن از درجه مهمی برخوردار است مخصوصا اگر کودک شما نوپا است و مرتبا زمین می خورد. ارتفاع نخ خاب تاثیر مستقیم در نرمی و راحتی فرش دارد که در فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل ارتفاع بیشتر نخ خاب نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه نرمی و لطلافت بیشتری دارند.

 

 

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش کودک کاشان

 

طرح فرش ماشینی اتاق کودک به جنس پسر یا دختر بستگی دارد:

 دختران اغلب طرح‌هایی را که رنگ‌های شاد دارند بیشتر می‌پسندند و نقش‌های عروسکی یا گل و بته را انتخاب می‌کنند. پسرها بیشتر کارتون‌هایی را می‌پسندند که هیجان دارند.

در هر حال ممکن است کودکی فرشی را برای اتاقش انتخاب نماید که کلا ساده با نقش‌های هندسی باشد. در هر صورت در بازار فرش انواع طرح‌ها وجود دارد.

شما عزیزان به منظور خرید مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان می توانید با ورود در فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره خریدی مطمئن از نظر قیمت و کیفیت داشته باشید و بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.