1 - راهنمای خرید فرش

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟

فرش ماشینی

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟ فرش جهیزیه در صورتی زیبا جلوه می کند که با دکوراسیون کاملا همخوانی داشته باشد.

و مسئله ای که حائز اهمیت است این است که برای مکان هایی که رفت و آمد بیشتری دارند بهتر است از فرش های با کیفیت بالاتر، استفاده کنید مثلا فرش هایی از جنس آکریلیک با تراکم بالا انتخاب بهتری هستند، چرا که یک فرش سالها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر جنس و کیفیت خوبی نداشته باشد دوام پایینی خواهد داشت.

 

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟

به رنگ ها دقت کنید

احساسی و صرفا بخاطر مد بودن یک رنگ  فرش انتخاب نکنید زیرا پس از گذشت مدتی آن فرش خسته کننده خواهد شد. چند سالی است که خانه ها به سبک اروپایی چیده می شوند مبل و فرش و پرده ها سفید یا تک رنگ روشن انتخاب می شوند با اینکه بسیار زیبا و دل باز است ولی کثیفی هایی در بر دارد که تمیز کردن ان باعث اذیت شدن شما می شود .

اگر گرایش شما به رنگ های روشن است برای رفع این مشکل به هنگام خرید رنگ هایی را انتخاب کنید که خاکستری کم رنگ و گل ها بزرگ و فانتزی روی آن را پوشانده باشد .

 

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟خرید فرش

اندازه گیری دقیق

ابعاد فرش یکی از موارد مهم در خرید فرش جهیزیه می باشد .ابعاد فرش با توجه به متراژ و معماری خانه مورد اهمیت می باشد فرش انتخابی ما باید متناسب با متراژ قرارگرفتن آن باشد مثل سایز فرش پذیرایی که بسیار دارای اهمیت است .

سایزهای  استاندارد موجود در  بازار ( متری ۶.۹.۱۲ )می باشد. دقت در انتخاب درست سایز مهم است زیرا نا سایز بودن فرش زیبایی خانه را زیر سوال می برد.پس قبل از اقدام به خرید فرش حتما به سایز مورد نظر خود دقت کنید و سپس اقدام نمایید.

 

 

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟فرش ماشینی

تراکم بیش تر ،‌ ماندگاری بالاتر

وقتی اقدام به خرید فرش می کنید بهتر است آن را لمس کنید  هرچه فرش متراکم تر باشد حجم فرش بیشتر در نتیجه دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت .فرش کم تراکم بعد از مدتی سفت و کم بار می شود و حس می کنید روی موکت قدم میزنید و مجبور به تعویض فرش خواهید شد .

 

بهتر است از ابتدا کمی بیشتر هزینه کنید تا فرشتان دوام بیشتری برایتان داشته باشد .تراکم فرش را بررسی کنید و از کارشناس فروش بخواهید برایتان از تراکم و شانه فرش توضیح دهد تا بهتر انتخاب کنید .

 

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟فرش باکیفیت

فرش های ابریشم گونه

برخی از زوجین برای اینکه هزینه ای کمتر پرداخت کنند ولی در عوض فرشی شبیه فرش دستباقت داشته باشند اقدام به خرید فرش های ابریشم گونه که در بازار به فرش بلژیکی معروف می باشد می کنند .

 

این فرش ها با ابریشم مصنوعی بسیار ظریف و زیبا هستند و نظر ها را جلب می کنند اما برای مکان های پر رفت و آمد منزل نامناسب می باشد فرش های بلژیکی بسیار نازک هستند .

 

بخاطر جلوگیری از سر خوردن بر روی کفپوش ها پشت این فرش ها را از لاتکس می پوشانند و با شستشوی چند باره و نامناسب لاتکس پشت فرش از بین رفته فرش تغییر شکل می دهد و از زیبایی می افتد  که اصطلاحا به آن کیست می گویند .کارشناسان به شما توصیه خرید چنین فرش هایی را نمی کنند .

 

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟فرش خوب

نتیجه گیری از خرید فرش جهیزیه

انتخاب جهیزیه مناسب همواره از دغدغه‌های خانواده‌ها می‌باشد که برای انجام یک خرید درست باید موارد گوناگونی را در نظر گرفت. در این مقاله به صورت اجمالی فرش‌های مناسب برای جهیزیه را مورد بررسی قرار دادیم. امید است که شما بتوانید با تکیه بر اطلاعات گفته شده، بهترین نوع فرش را برای جهیزیه خود انتخاب نمایید.

اگر هنوز سایر وسایل خانه را تهیه نکردید بهتر است که در ابتدا فرش را انتخاب کرده و آن را با سایر المان‌های خانه همچون پرده و مبلمان ست کنید.همچنین برای سفارش فرش دلخواهتان با کارشناسان شرکت تندیس خاطره کاشان تماس بگیرید و فرش مورد نظر خودرا خریداری کنید.

 

چه فرشی مناسب جهیزیه عروس است؟, , , , , , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.