1 - راهنمای خرید فرش

چه فرشی پرفروش تره؟

دلایل پرفروش بودن فرش 700شانه کاشان

چه فرشی پرفروش تره؟

چه فرشی پرفروش تره؟ با پیشرفت صنعت و مدرن شدن سبک زندگی خانواده ها، اجناس لوکس و زیبای زیادی در حال تولید و استفاده هستند. فرش نیز به عنوانی صنایع با اصالت ایرانی که از فرهنگ و تمدن ایرانی سرچشمه می گیرد، در منازل حضور همیشگی دارد. در این بین فرش های ماشینی کاشان نیز با طرح و نقوش متنوع طرفدارن زیادی را به خود اختصاص می دهند. اکنون شاهد وجود طرح های جدید ، امروزی و مدرن زیبایی در بازار فرش هستیم. از جمله فرش جدید کاشان، فرش های بدون حاشیه هستند که با دکوراسیون های مدرن بسیار همخوانی دارند.

 

فرش گل برجسته کاشان

 

معرفی جدیدترین طرح های فرش کاشان

انتخاب جدیدترین طرح و رنگ فرش ماشینی با توجه به حجم انبوه تولیدات موجود در بازار برای برخی افراد سخت است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به حجم فروش و نظر طراحان فرش کاشان، جدیدترین طرح های فرش ایرانی را برای شما انتخاب و معرفی کنیم.

 

جدیدترین طرح فرش سال را می توان در رده بندی های متفاوتی گنجاند. برای خرید انواع فرش پرفروش در سبک های مدرن و کلاسیک، ابتدا باید نوع دکوراسیون منزل خود را بشناسید. بعد به رنگ مبل، رنگ پرده، میزان نور توجه نمایید. و سپس با توجه به سلیقه و نوع چیدمان خانه، طرحی که هماهنگی بیشتر با لوازم خانه شما را دارد انتخاب و خریداری نمایید.

 

چندنمونه از فرش های پرفروش

 

تاثیرفرش دردکوراسیون

 

 

فرش سنا صدفی

 

 

چه فرشی بخرم که امسال مد باشه؟

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.