1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

از کجا فرش زیر قیمت بخرم؟

فرش زمینه روشن جدید

از کجا فرش زیر قیمت بخرم؟

از کجا فرش زیر قیمت بخرم؟امروزه قیمت فرش ماشینی برای افراد خیلی اهمیت دارد .  فروش فرش ماشینی زیر قیمت بازار ،فرش ماشینی یکی از وسایل اساسی در خانه ما ایرانیان هست و از گزینه های هست که در زمان چیدمان منزل و دکوراسیون بسیار مهم و حیاتی است بنظر خیلی از خانم های با سلیقه خانه بدون فرش خالی و لخت هست بخاطر همین انتخاب فرش برای ما یک گزینه مهم و اساسی است.

 

از کجا فرش زیر قیمت بخرم؟

خرید فرش ماشینی

از کجا فرش زیر قیمت بخرم؟فروش فرش ماشینی به قیمت بازار ،یکی دیگر از مواردی که تفاوت قیمت را برای خریداران بوجود می آورد محل خرید فرش می باشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش بهترین گزینه برای خرید فرش هست و تفاوت قیمت فرش از کارخانه با نمایشگاه های فرش بسیار متفاوت هست.

فرش‌های طرح فانتزی و مدرن، به طور کلی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به فرش‌های طرح کلاسیک هستند اما در مورد فرش‌های طرح مدرن و فانتزی، تنوع قیمتی بیشتر است.

این دسته از فرش‌های ماشینی نیز با مشخصات مختلف مانند شگی، فرش ۳۲۰ شانه، ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و … تولید می‌شوند. برخی از تولیدکنندگان فرش، تمرکز تولید خود را بر فرش‌های طرح مدرن قرار داده‌اند. فرش‌های وینتیج نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

از کجای ایران فرش زیر قیمت بخرم؟

قیمت فرش ماشینی

از کجا فرش زیر قیمت بخرم؟فروش فرش ماشینی به قیمت بازار ، همچنین بر اساس مشاهدات پیشین، در صورت بروز نوسان قیمتی شدید، خریدار به سمت خرید فرش‌های ارزان‌تر مطابق با قدرت خرید خود سوق داده می‌شود.

این امر در عدم انتخاب فرش‌های با کیفیت و شناسنامه‌دار مؤثر بوده و راه را برای عرضه بیشتر فرش‌های متفرقه هموار می‌نماید. این فرش‌های متفرقه، به دلیل پایین بودن کیفیت از قیمت پایین‌تری برخوردارند. 

 

از کجا فرش زیر قیمت و ارزان بخرم؟

قیمت فرش

نوسانات ارز و تاثیر بالای آن در قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه‌های تولید را در پی خواهد داشت.

این اتفاقی است که فعالان بازار و خریدارانی که سال گذشته قصد خرید فرش داشتند با آن مواجه شدند و تغییرات قیمت‌ها به‌صورت روزانه در بازار اتفاق افتاد.

ثبات قیمت‌ها در بازار فرش ماشینی، هم برای فروشنده و هم برای خریدار فرش خوشایند است.

فروشندگان علاقه‌مند هستند قیمت‌ها تا جایی که ممکن است دارای ثبات باشند تا خریدار وارد بازار گردد و گردش به وجود آورد.

در جدول زیر قیمت برخی فرش‌های موجود در بازار به ازای هر متر مربع آن آورده شده است. در این جدول، تنها محصولات تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده در زمینه فرش ماشینی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

از کجا فرش زیر قیمت و با کیفیتبخرم؟

همه چیز در مورد قیمت فرش ماشینی

اولین دیدگاه نسبت به فروش بیشتر فرش ماشینی، ارزان‌تر بودن آن است که شاید در نگاه اول منطقی به نظر برسد هر چند که بی‌تاثیر هم نیست اما عواملی دیگر از جمله کیفیت فرش و طراحی نقشه آن از مهم‌ترین نکات در انتخاب فرش ماشینی هستند.

قطعا تمام افراد تنها به دلیل مسائل مالی به سمت فرش ماشینی نمی‌روند بلکه معیارهای دیگری آن‌ها را به سمت خرید فرش ماشینی می‌کشاند .

 

از کجا فرش زیر قیمت و مناسب بخرم؟

سبک طرح و رنگ فرش ماشینی

معیارهایی مانند تنوع بیشتر در سبک‌های طراحی و نقشه فرش و یا حتی دوام آن، چرا که فرش دستباف با وجود ارزشمند بودن بعد از چندین سال از شکل اولیه خارج شده هر چند که قیمتی‌ تر می شود.

اما فرش ماشینی تا مدت‌ها شکل اصلی خود را حفظ می‌کند. قطعا جواب دادن به این سوال که چرا باید فرش ماشینی بخریم کمی راحت‌تر شده است و دلایل کافی وجود دارد که خرید فرش ماشینی را در اولویت قرار می‌دهد.

 

جمع بندی

فرش تندیس خاطره کاشان به دلیل تولید های متنوع و زیاد فرش ماشینی از شما دعوت میکند از نمایشگاه های کارخانه دیدن فرمائید.

 

 تماس با ما

جهت خرید و سفارش فرش ماشینی از درب کارخانه و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت تندیس خاطره کاشان تماس بگیرید .

 

 

فرش

 

, , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.