6 - فرش

گلیم فرش متال

فرش ماشینی

گلیم فرش متال

در تولیدات فرش ماشینی علاوه بر تولید فرش ماشینی ۵۰۰ شانه ، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در تعداد تراکم متفاوت ، شرکت فرش روز توانسته در زمینه تولیدات دیگر فرش های ماشینی نیز اقدام کند.

 

 

از جمله گلیم فرش ماشینی که خود انواع متفاوتی دارد گلیم فرش معمولی است که سطح آن زیاد لطیف نیست و میتوان گفت سطحی سخت دارد ، از گلیم فرش های دیگر میتوان به گلیم فرش گبه و گلیم متال نیز اشاره کرد گلیم گبه نیز سطحی سخت دارد و میتوان گفت از نظر خصوصیات فنی با گلیم فرش معمولی تقریبا برابر است ، گلیم متال اما تفاوتی هایی نسبت به گلیم فرش معمولی دارد ابتدا باید به جنس نخ این نوع گلیم فرش اشاره کرد که نخ گلیم فرش متال نخ هیت ست شده و دارای مقاومت بالا می باشد و دارای بافتی با فرو رفتگی و برجستگی های میباشد که زیبایی متفاوتی به این نوع گلیم متال داده است .

 

محصولی که در بالا مشاهده می کنید از دسته محصولات گلیم فرش متال به حساب می آید که این نوع گلیم فرش ها عمدتا در فضا های کم رفت و آمد و چیدمان های مدرن استفاده میشود شما میتوانید از این نوع گلیم فرش ها با طرح های متفاوت در اتاق های خواب و کودک به دلیل مقاومت و ماندگاری که دارد استفاده کنید . محصول بالا دارای رنگ زمینه قهوه ای است که رنگی تیره و گرم با قدرت مقاومتی بالا است که از گل ها و شکوفه های رنگی که با رنگ های کرم و نارنجی و گردویی روشن و قهوه ای تیره است طراحی شده ، در کل به دلیل استفاده از رنگ هایی که از خانواده  رنگ های گرم میباشد.

 

از کاربرد این گلیم متال به سبب ویژگی های بیان شده در بافت آن می توان استفاده از این نمونه فرش را مناسب برای فضا هایی هم چون اتاق خواب و آشپزخانه بیان نمود که نفوذ کمتر آلودگی و رطوبت را دارا می باشد. وزن سبک و قابلیت حمل آسان به همراه راحتی شست و شوی این محصولات را نیز می توان از دیگر خصوصیات جهت کاربرد گلیم فرش های ماشینی بیان نمود.

 

فرش کاشان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.