1 - راهنمای خرید فرش

گلیم فرش

گلیم فرش 

گلیم فرش ،گلیم یکی ازمحصولات ارزان قیمت وبا کیفیت برای منازل شما عزیزان می باشد.گلیم فرش ماشینی عموما با الیاف سبک و ارزان و همیشه در دسترسی مثل بی سی اف که سازگار با پوست بدن انسان هستند و ضد حساسیت هستند، بافته و تولید می­شوند. ابعادی که برای تولید این فرش فارنتزی از جنس بی سی اف در نظر گرفته می­شود ۶متری، ۲.۲۵*۱.۵ و ۱.۵*۱است. گلیم فرش­های این شرکت در شانه و تراکم ۳۲۰ و ۶۰۰ تولید می­شود. طراحی نقوش اسلیمی این گلیم فرش در ۶ رنگ واقعی و متنوع صورت پذیرفته است که باعث افزایش جلوه و زیبایی آن شده است. به دلیل ارتفاع نخ خاب کوتاه وزن آ بسیار سبک و نقل و انتقالش آسان می­باشد. تولید کنندگان برای قابلیت شست و شوی راحت گلیم فرش سعی می­نمایند تا با به کارگیری الیاف سبک وزن و کم کردن خاب آن ، وزن فرش را پایین­تر آورند .

 

نمونه ­هایی زیبا و جذاب از نقشه و رنگ­های بافته شده­‌ی گلیم

به طور معمول گلیم فرش ماشینی در طرح های فانتزی، سنتی، عشایری و … در مجموع ۵ الی ۸ رنگ تولید می­شود. مجموعه فرش ماشینی کاشان ملک شاه سعی کرده علاوه بر فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه، تابلو فرش ماشینی، انواع فرش مینیاتوری و فانتزی مجموعه ­ای کامل در تمامی رنگ­ها و طرح­ها، تولیدی با کیفیت را گردآوری نماید.

 

در ادامه مشخصات دقیقی از این محصولات را خدمت شما ارائه می­دهیم:

  • این فرش در قالب ۳۲۰ شانه بافته می­شود.
  • تراکم واقعی این فرش ۶۰۰است.
  • جنس نخ گره­های فرش گلیم از نوع بی سی اف (bcf) است.
  • سایزهای استاندارد این فرش در شرکت ملک شاه ۶ متری ۲.۲۵*۱.۵ ، ۱.۵*۱ است.
  • جنس نخ خاب این نمونه از فرش­های ماشینی  BCF ( بی سی اف ) , مقدار ارتفاع کم خواب که جارو کشیدن را آسان می کند
  • گلیم فرش یکی از انواع فرش ماشینی است که بیشتر جهت فرش اشپزخانه ، فرش راهرو ، فرش راه پله و … استفاده می­شود.
  • این فرش­ها با استفاده از بروزترین دستگاه ­های شونهر تولید گلیم به کمک نیروی متخصص تولید شده است.
  •  رنگ های به کار رفته در این فرش ها متنوع و دارای شش رنگ متفاوت می باشد.

 

نکات مهم جهت خرید فرش گلیم

خرید گلیم فرش جهت کفپوش نمودن آشپزخانه یک خرید عالی و بسیار درخور است زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، خواص آن باعث شده است برای مکان های پر رفت و آمد مناسب باشد. با خرید گلیم فرش از فروشگاه آنلاین فرش ملک شاه می­توانید خریدی به قیمت کارخانه و بدون واسطه همراه با ارسال رایگان را تجربه نمایید. قیمت گلیم فرش ماشینی کناره نیز در این فروشگاه به قیمت کارخانه و ارزان می­باشد. با خرید اینترنتی گلیم فرش می­توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید به محصولات این شرکت معتبر دسترسی آسان و راحت داشته باشید.

 

انواع گلیم فرش

گلیم ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گلیم سوزنی باف
  • گلیم شیرکی پیج
  • گلیم ساده باف
  • گلیم سوماک
  • گلیم حصیربافی
  • گلیم بافت دو پیچی
  • گلیم کردی خراسان
  • گلیم گبه قشقایی یا گلیم عروسکی

 

ویژگی و مشخصات گلیم فرش 

برای خرید گلیم فرش ماشینی نیاز است که با ویژگی ها و مشخصات آن به صورت کامل آشنا باشیم. یکی از راهکارهای ساده برای آشنایی با این محصول زیبا بیان تفاوت آن با فرش های سنتی ماشینی کاشان است.

 

اولین ویژگی گلیم آن است که پرز ندارد. هر بافته منسوجی از دو نخ تار و پود تشکیل شده است. فرش های سنتی علاوه بر این دو نخ، نخ خاب نیز دارند. نخ خاب همان نخی است که شما هنگام راه رفتن روی فرش زیر پای خود احساس می کنید. نخ خاب فرش های سنتی به صورت عمودی از فرش بیرون زده در حالی که نخ خاب گلیم بریده نمی شود و همچون نخ کوبلن در تار و پود دیگری فرو می رود. این مهم ترین تفاوت این دو محصول است.

 

تفاوت دیگر مربوط به سرعت بافت است. سرعت تولید گلیم نسبت به فرش ماشینی کاشان معمولی بیش از دو برابر است. از این رو، یک دستگاه بافندگی گلیم در مقایسه با دستگاه بافندگی فرش تعداد محصول بیشتری تولید می کند.

 

سومین تفاوت، تفاوت در تعداد طرح است. از آنجایی که شانه و تراکم فرش های سنتی بیشتر است تعدد طرح بیشتری دارند اما گلیم ها به خاطر نحوه بافت شان طرح های محدودی دارند. البته این نقص آنها نیست. نقش و نگار برخی از آنها سنتی است به همین دلیل با دکوراسیون های سنتی به خوبی ست می شوند در حالی برخی دیگر نقوش مدرن دارند و از این رو با دکوراسیون های مدرن به خوبی سازگار هستند.

 

بافت فرش به الیاف بیشتری نیاز دارد. زیرا نخ خاب فرش سنتی بیشتر است. این باعث می شود که قیمت تمام شده فرش های سنتی کاشان نسبت به گلیم بسیار بیشتر باشد.

خرید گلیم فرش ماشینی کاشان بدون واسطه

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان خود تولید کننده گلیم است. با مراجعه به منوی گلیم فرش ماشینی کاشان در سایت ما می توانید از انواع طرح ها دیدن کنید. این فرش ها برای مکان هایی نظیر آشپزخانه، راهرو و اتاق مطالعه بسیار مناسب هستند. از آنجایی که این فرش ها خاب ندارند، برای اتاق خواب چندان مناسب به نظر نمی رسند. همچنین، برای رستوران هایی که محیط های سنتی نیز دارند فوق العاده اند.

 

هزینه ارسال ما به تمامی نقاط ایران رایگان است. علاوه بر این، تمامی محصولات ما همراه با ضمانت نامه ۵ ساله برای مشتریان عزیز ارسال می شوند.

 

 

,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.