1 - راهنمای خرید فرش

فرش طرح بهار ۱۵۰۰شانه

فرش دودی

فرش طرح بهار ۱۵۰۰شانه

فرش طرح بهار ۱۵۰۰شانه  ،دراین مقاله به معرفی فرش طرح بهار ۱۵۰۰شانه پرداخته ایم و اینکه آیا فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهار گل برجسته کاشان برای شما خریدی مناسب خواهد بود؟ فرش طرح بهار کاشان از مدل ها و نقشه های جدید فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان است. طرح بهار در رنگ های مختلفی تولید شده و طرفداران زیادی نیز داشته است. خصوصا زمینه فیلی وسیلور رنگ طرح پرفروش و زیبای بهار. فرش طرح بهار با تراکم ۴۵۰۰ بافته شده است. از این جهت با بهترین فرش های دستباف از نظر ریزبافتی برابری می کند.

 

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهار با پالت رنگی جدید و مد روز بافته شده است. از این نظر برای استفاده در خانه های آپارتمانی و دکوراسیون های مدرن نیز ایده آل است. کیفیت بسیار بالایی که نخ های این فرش کاشان دارد، ماندگاری و طول عمرش را تضمین کرده است.

 

فرش بهار 1500شانه

 

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهار  طرح پرفروش افشان

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهارگل های برجسته ای که دارد نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. طرح بهار را می توان در دسته فرش طرح افشان و یا فرش کلاسیک ایرانی قرار داد. طرح بهار برگرفته از طرح های بدون ترنج افشان است. همان طور که مشخص است جای ترنج در این طرح با دسته گل های رز جایگزین شده است. نقش های کلاسیک افشان نیز در متن و زمینه فرش به خوبی دیده می شوند.

 

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهار را به خاطر رنگ های خنثی باید برای هر فضایی مناسب دانست. در زمینه این طرح از رنگ دودی استفاده شده است. این رنگ در یک طرف چرک تابی خوبی دارد و دیر کثیف می شود. در سوی دیگر هم باید به هماهنگی بالای آن با رنگ های دیگر در دکوراسیون اشاره کرد. اگر زمانی لازم شد دکوراسیون یا مبلمان خود را تغییر دهید در این مورد نگرانی نخواهید داشت.

 

فرش طرح بهار بدون نقش ترنج است. همین باعث می شود طرح فرش خلوت و دل باز دیده شود. تراکم بافت فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان نیز ۴۵۰۰ است. تراکم ۴۵۰۰ را می توان بیشترین تراکم در فرش های ماشینی دانست. در طرف دیگر تراکم بالا با بهترین الیاف ترکیب شده است. همه این ویژگی های در کنار هم باعث می شود فرش طرح بهار جذاب و فریبنده باشد. این طرح در رنگ بندی های متنوع مثل نقره ای یا آبی و شکلاتی هم بافته شده است.

 

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهار کاشان با بهترین نوع نخ بافته شده است و بدون پرزدهی است. از نظر کیفیت بافت و الیاف یا زیبایی ظاهری، فرش طرح بهار می تواند بهترین انتخاب باشد. انواع متراژ و سایز های فرش طرح بهار مثل فرش ۹ متری یا فرش سایز بزرگ سفارشی قابل سفارش است.

 

طرح فرش بهار 1500شانه

فرش ۱۵۰۰ شانه ، ریزبافت و پر نقش

فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی کاشان که با تراکم بسیار بالای ۴۵۰۰ بافته می شود از جنبه ریزبافتی و زیبایی بی همتا و بی رقیب است. در فرش ۱۵۰۰ شانه در یک متر از عرض فرش ۱۵۰۰ گره به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته اند. تراکم بالای گره ها در کنار هم، زیبایی و وضوح نقش های فرش را به شکلی خیره کننده افزایش داده است. از این نظر افرادی که قصد خرید فرش دستباف دارند ولی از نظر قیمت توانایی خریدش را ندارند می توانند به فرش ۱۵۰۰ شانه فکر کنند.

 

فرش دستباف گونه ۱۵۰۰ شانه کاشان در کنار این زیبایی و جلوه عالی که داشته است، با بهترین دستگاه ها هم بافته شده است. پس از نظر کیفیت بافت هم فوق العاده است. طرح های مورد استفاده در فرش ۱۵۰۰ شانه نیز اختصاصی بوده و در فرش های دیگر مثل فرش ۱۲۰۰ شانه دیده نمی شود.

 

فرش بهار

خرید اینترنتی فرش کاشان

فرش را به روش های متفاوتی می توان خرید نمود. از جمله خرید اینترنتی و خرید حضوری فرش از فروشگاه های فرش در سراسر دنیا. در خرید حضوری فرش مطمئنا باید وقت بیشتری را صرف کرد تا طرح های فرش در هر نمایشگاه را دید. جدای از خسته کننده بودن این کار، باید اتلاف زیاد وقت و هزینه را نیز در نظر گرفت. اما در خرید اینترنتی این موارد وجود نخواهد داشت.

 

در خرید اینترنتی فرش کاشان مثل فرش ۱۵۰۰ شانه طرح بهار نیازی به صرف وقتی زیادی نیست. در فروشگاه قالی کاشان انواع طرح فرش ماشینی با رنگ های متنوعی به فروش رسیده است. انتخاب طرح و رنگ فرش در فروشگاه آنلاین قالی کاشان بسیار آسان و ساده است.

 

در طرف دیگر ارسال رایگان فرش نیز مزیت دیگری است که باید به مزایای خرید فرش از شرکت فرش تندیس خاطره کاشان اضافه شود. در کنار این موارد، قیمت فرش هم موردی مهم است که در این فروشگاه ارزان تر از هر فروشگاه دیگری خواهد بود.

 

مطالب زیر را از دست ندهید :

خرید گلیم از کارخانه

فرش سرمه ای رنگ جدید

شیک ترین فرش جهیزیه

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.